Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: покупці планують повернутися в офлайн-магазини у період Back to School
Фото: Depositphotos
Згідно з дослідженням настроїв споживачів у США, що проводиться компанією Sensormatic Solutions, покупки у сезон Back to School можуть повернутися до рівня до пандемії. Крім того, 76% планують робити покупки в офлайн магазинах у цьому році.
За даними дослідження 74% респондентів очікують, що їхні діти повернуться до повноцінних занять у школі у цьому році. В результаті 34% планують купувати необхідне для школи вже у липні, у порівнянні з 17% споживачів у 2020 році і 39% споживачів у 2019 році. При цьому 54% будуть купувати в онлайні з доставкою додому, 33% скористаються покупкою онлайн з самовивозом у магазині, а 22% — заберуть замовлення на парковці.
Якщо дивитися на відповіді споживачів про вплив економічної ситуації на купівельні звички, спостерігається позитивна динаміка у порівнянні з 2020-м роком:
• 2021 рік: 39% заявили, що економічна ситуація не вплине на їх купівельні звички, і 12% планують витратити більше у цьому році у порівнянні з минулим роком.
• 2020: 21% заявили, що це економічна ситуація не вплине на їх купівельні звички, і тільки 9% заявили, що витратять більше, ніж у попередньому році.
• 2019 рік: 51% заявили, що економічна ситуація не вплине на їх купівельні звички, і 12% — що витратять більше, ніж у попередньому році.
Споживачі планують більше витрачати на одяг і шкільне приладдя: 70% респондентів заявили, що найбільше витратять на одяг, 55% — на взуття, 53% — на шкільне приладдя, 37% — на рюкзаки і 33% — на електроніку.
За даними дослідження Deloitte, витрати покупців у сезон Back to School досягнуть $32,5 млрд. Це на 16% більше, ніж у 2020 році і до пандемії.
Джерело: Chain Store Age
Фото: Depositphotos