Instagram тестує рекламу у вкладці Shop у додатку

16.08.2021
561

Фото: Instagram

Instagram продовжує розвивати e-commerce, запустивши тестування реклами у вкладці Shop ("Магазини"), де зібрані онлайн-рітейлери. Про це повідомляє Social Media Today. Новий формат включає як окремі зображення, так і можливість створювати добірки.

Реклама буде запускатися з використанням аукціонної моделі. Оголошення будуть відображатися тільки на мобільних пристроях, так як Instagram Shop призначений для мобайла. Користувачі зможуть зберігати товари у списках бажань або ділитися ними з друзями.

Кількість оголошень, які бачить споживач, буде залежати від того, як він використовує соцмережу, а також від числа клієнтів, який роблять покупки в Instagram Shop. Компанія планує з'ясувати, який баланс реклами та якому контенту надають перевагу користувачі соцмережі.

Першими рекламу в Instagram Shop протестують обрані рекламодавці з США, які охоплюють найбільш популярні категорії товарів на майданчику: товари для краси, домашнього декору, подорожей, а також для домашніх тварин. У найближчі місяці Instagram планує розширити функцію на інші ринки, однак точних термінів компанія не розкрила.

  • Facebook представив Facebook Shops і Instagram Shop у травні 2020 року.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.