Instagram: тренди у шопінгу у 2022 році

17.12.2021
1160

Фото: CBRAND agency

Соцмережа Instagram опублікувала прогноз трендів на 2022 рік. Дослідження сфокусоване на інтересах покоління Z – його називають відповідальним за формування трендів на платформі. Retailers вибрав та переказує тренди у шопінгу.


  • За даними дослідження, половина опитаних зацікавлені у новому досвіді. Тому у 2022 році молоді люди більше купуватимуть у соціальних мережах, ніж на сайтах великих фешн-ритейлерів мас-маркету.
  • Купівля секонд-хенду одягу у соцмережах - ще один тренд шопінгу наступного року. При цьому 23% готові купувати одяг на майданчиках для перепродажу на зразок Depop та Poshmark. В інтересі до ресейлу, вінтажу та секонд-хенду Instagram окремо відзначає екологічний фактор.
  • 27% опитаних готові до покупок прямо у додатках соцмереж. Близько половини опитаних шукатимуть натхнення для покупок у соцмережах.
  • У сфері краси кожен третій опитаний цікавиться безпечною косметикою. Окремо відзначені засоби, що складаються лише з рослинних компонентів та веганської косметики. Серед інших важливих трендів Instagram називає "косметичний мінімалізм" - прагнення використати мінімум коштів.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.