За рік ціни на рекламу у соцмережах зросли від 20% до 108%

13.08.2021
774

Фото: Getty Images

Рекламний бізнес та вартість реклами  у компаніях Facebook, Google, Amazon и Snapchat стрімко зростає. Це пов'язано зі змінами політики Apple у сфері відстеження реклами, загальною тенденцією переходу на електронну комерцію і зростаючою популярністю цифрової реклами. Про це повідомляє AIN з посиланням на Business Insider.


  • Клієнти Amazon зіткнулися з особливо високими стрибками CPM (ціна за тисячу показів банера). Середні ціни виросли з $3,60 у лютому до $8,60 у травні і червні 2021 року.
  • Щодо Facebook, то середня ціна за рекламу у другому кварталі 2021 року зросла на 47%  у порівнянні з минулим роком. 

  • YouTube приніс $7 млрд для Google, оскільки рекламодавці все частіше використовують відеосервіс як основне місце проведення рекламних кампаній.

  •  Виручка Snap за квартал збыльшилася до $982 млн, що на 116% більше, ніж у минулому році. 

  • Ціни за тисячу показів у TikTok у червні 2021 року зросли на 92% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Підвищення цін на рекламу у TikTok передбачає, що він починає залучати не тільки рекламодавців покоління Z.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.