Прогноз Accenture: соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж електронна

13.01.2022
2799

Фото: acf.ua

Консалтингова компанія Accenture провела дослідження, згідно з яким очікується, що глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція: з $492 млрд у 2021 році до $1,2 трлн у 2025 році.


Як повідомляється, зростання буде зумовлене споживачами покоління Z та міленіалами, на частку яких до 2025 року припадатиме 62% глобальних витрат на соціальну комерцію. 

За даними дослідження, 64% користувачів, здійснили покупку у соціальних мережах за останній рік. При цьому більше половини (59%) ймовірніше робитимуть покупки у соцмережах, ніж в онлайні. Крім того, 63% заявили, що вони з більшою ймовірністю знову куплять у того ж продавця — що свідчить про переваги соціальної комерції у підвищенні лояльності та стимулюванні повторних покупок. Однак половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбовані тим, що покупки у соціальній комерції не будуть захищені або відшкодовані належним чином.

До 2025 року очікується, що найбільше купуватимуть у соціальній комерції у категорії одягу (18% усієї соціальної комерції до 2025 року), побутової електроніки (13%) та товарів для дому (7%). 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.