Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Виручка китайської інтернет-компанії Alibaba збільшилася на третину у 1 кварталі 2021 року
Фото: Alibaba
Чистий прибуток компанії Alibaba за підсумками першого кварталу скоротився у річному вираженні на 5% і склав $6,991 млрд. При цьому виручка збільшилася на 34%, до $31,865 млрд, чому сприяв потужний розвиток бізнесу у її цифровий екосистемі, повідомляє Alizila.
Китайський гігант інтернет-торгівлі відзначає значне зростання показників у річному вираженні. Він обумовлений збільшенням активних покупців, які відвідували роздрібні торговельні майданчики Alibaba Group. Число активних споживачів екосистеми Alibaba у світі досягло 1,18 млрд, що на 45 млн більше, ніж у попередньому кварталі, включаючи 912 млн споживачів у Китаї. «Alibaba розпочала новий фінансовий рік з хороших результатів за квартал», - прокоментував Даніель Чжан, голова і головний виконавчий директор Alibaba Group.
Однак операційний прибуток склав $4,778 млрд, що на 11% менше у річному вираженні. У компанії пояснюють зменшення цього показника "інвестиціями у стратегічні напрямки".
Послуги доставки на наступний день, компанія розширила у менш розвинених і сільських районах. Валова товарна вартість послуги (GMV) і загальна площа регіональних розподільних центрів збільшилися приблизно на 200% і 260%, у порівнянні з попереднім кварталом відповідно.
Онлайн-замовлення мережі гіпермаркетів Sun Art збільшилася приблизно на 28% протягом кварталу, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Sun Art - головний постачальник торгових майданчиків Alibaba. За станом на 30 червня у Sun Art були магазини у 235 містах 29 провінціях Китаю.