Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Китайському e-commerce прогнозують приріст онлайн-продажів у 2021 році на 17,2%
Фото: Dreamstime
До 2025 року обсяг ринку електронної комерції у Китаї перевищить $3,3 трлн. Аналітики прогнозують приріст онлайн-продажів у 2021 році на 17,2%.
У довгостроковій перспективі до 2025 року очікується середньорічний темп зростання на 11,6%. У період з 2017 по 2021 рік продажі електронної комерції досягли $2,1 трлн із середньорічним темпом зростання 17,7%.
«Китайська електронна комерція швидко розвивалася протягом останніх п'яти років завдяки широкому розповсюдженню інтернету і смартфонів, зростання довіри споживачів до покупок в онлайні, появи платформ електронної комерції і доступності різних альтернативних платіжних рішень, таких як Alipay і WeChat Pay», - заявляє провідний аналітик GlobalData з банківської справи та платежах Раві Шарма.
За його словами, пандемія ще більше стимулювала діяльність електронної комерції у країні, оскільки споживачі все частіше використовують онлайн-канал для своїх покупок, щоб уникнути контактів з можливими переносниками хвороби. Ця тенденція, як очікується, збережеться навіть після пандемії.
У той же час, літо виявилося не найкращим періодом для китайської торгівлі. Загальний обсяг роздрібних продажів у Китаї виріс на 8,5% у липні в порівнянні з минулим роком, що нижче консенсус-прогнозу аналітиків у 11,5%. При цьому онлайн-продажів фізичних товарів зріс лише на 4,4%, що значно нижче за показник зростання у 21%, що спостерігається за останні п'ять років.
На початку року аналітики eMarketer прогнозували збільшення частки e-commerce у роздрібній торгівлі Китаю у 2021 році до 52,1%. У 2019 на e-commerce у Китаї доводилося вже 45%.