Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі Alibaba на “День холостяка” сягнули $84,5 млрд. Проте компанія зафіксувала найповільніший темп зростання за всю історію
Фото: E-pepper
Продажі Alibaba на “День холостяка” сягнули $84,5 млрд. Проте зростання під час щорічного шопінгу відбулося всього на 8,5%, що є найповільнішим темпом за всю історію. Про це повідомляє Reuters з посиланням на дані компанії.
Валовий виторг майданчика протягом 11-денного розпродажу, що завершився у четвер, зріс до 540,3 мільярда юанів ($84,5 мільярда) у річному обчисленні порівняно зі зростанням на 26%, показаним у листопаді 2020 року.
Компанія поділилася статистикою, що 400 великих брендів (на кшталт Apple та L`Oreal) продали за півдня товарів більш ніж на $15 млн кожен.
Цього року "День холостяка" був присвячений покращенню іміджу Alibaba, яка намагається представити себе технологічною компанією із соціальною відповідальністю, зазначає ВВС. Все через те, що Пекін за останній рік запровадив нові правила для заборони найбільших приватних корпорацій країни. Напередодні "Дня холостяка" влада закликала вітчизняні платформи електронної комерції скоротити кількість спам-повідомлень та утриматися від несправедливих цін.
Такий підхід привніс у захід соціально свідоміший акцент, ніж у попередні роки, за допомогою екологічно чистих продуктів та кампаній зі збирання грошей на добрі справи. Наприклад, глядачам тригодинної прямої трансляції пропонувалося натиснути «Подобається» та допомогти зібрати гроші для заповідника слонів у сільській місцевості на південному заході Китаю. Alibaba також продемонструвала енергоефективні продукти та логістичну мережу, яка допоможе переробити упаковку.
Загалом у заході взяли участь щонайменше 900 мільйонів китайських споживачів, а також 290 000 брендів.
- Вперше розпродаж на “День холостяка” Alibaba провела у 2009 році.