Шість цілей, який допоможуть маркетплейсу "Епіцентру" досягти частки 25% від усього обороту групи

02.08.2021
964

Фото: Epicentr

Оборот мережі торгових центрів "Епіцентр" за 2020 рік склав понад 60 млрд грн. Частка маркетплейса у цьому - 5%. Мета - досягти частки 25% від усього обороту групи. Про це в інтерв'ю для YouTube-каналу "Велика риба" розповів генеральний директор маркетплейса "Епіцентр" Артем Шевченко для YouTube-каналу "Велика риба". Портал RAU зібрав основні цілі, яких планує досягти керівник маркетплейса.


 

Мета №1 - задовольнити усі потреби клієнтів

Ми хочемо задовольнити потреби клієнтів у планових, імпульсних і термінових покупках, при цьому зробити якість взаємодії сервісу і безпеки. Наше завдання - підстрахувати клієнта, і ми це робимо через максимальний контроль на етапі модерації товару, на етапі взаємодії з мерчантами і на етапі його доставки. Кожен день у нас на маркетплейсі роблять 1500-1600 замовлень.

Мета №2 - надати всі умови мерчантам

У рамках маркетплейса "Епіцентр" будь-якого малого чи середнього бізнесу надає можливість доступу до вітрини, а також усі інтерфейси для роботи з контентом, логістикою і фінансами. Всього на ринку працюють понад 50 000 мерчантів. У нас більше 1700 мерчантів, які з нами працюють, з них 1200 - з активними підписаними договорами і ми ніяк не можемо на них вплинути.

Мета №3 - зробити однаковим для користувача досвід в інтернет-магазині і маркетплейсі

Ми вміємо зараз реєструвати мерчанта і надаємо йому інтерфейс для самостійного створення картки товару і експорту та імпорту товарів. Чи вміємо взаємодіяти з логістами, тобто клієнт на сайті може купити товар і отримати його на "Укрпошті" або "Новій пошті". Хочемо запровадити можливість онлайн-оплати за товари маркетплейса на сайті, а також можливість забрати товар з точки самовивозу "Епіцентр".

Мета №4 - завжди пропонувати максимальний асортимент товарів

Чим більше категорій товарів на одній вітрині, тим більше шансів, що клієнт зробить покупку з високим середнім чеком. Якщо запропонувати якісний сервіс, у клієнта залишиться позитивний досвід користувача, і він прийде вдруге за іншим товаром.

В інтернет-магазині ми відкрили більше 1800 категорій товарів. Намагаємося відкрити усі 3000 категорій, які є в "Епіцентр" і створювати нові.

Мета №5 - стати кращими у сегменті fashion

Ми як маркетплейс дивимося на усі існуючі категорії на ринку, як на потенційно можливі для продажу. Fashion - категорія зі своїми особливостями, коли, наприклад, в одній моделі кросівок може бути 70 кольорів і розмірів. Все це множимо і отримуємо величезну кількість SKU. Може бути 120 варіантів на одну картку товарів. Ми розуміємо головну специфіку категорії fashion, яка полягає у величезній кількості повернень товару.

Мета №6 - стати прибутковими до кінця 2021

Ми зараз не прибуткові, але плануємо до кінця 2021 бути у плюсі. А головна наша мета - це частка маркетплейса 25% від усього обороту "Епіцентр". Інтернет-магазин не може зростати при статичній кількості категорій і товарів у них. Нам потрібно відкривати нові категорії за допомогою маркетплейса, і ми цим будемо займатися.



Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.