Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
За перші три дні "Чорної п'ятниці" продажі "Епіцентру" зрослина 32%, а середній кошик "Алло" - на 12%
Рітейлери поділилися результатами перших трьох днів "Чорної п'ятниці" (22-24 листопада). Так, продажі "Епіцентру" зросли на 32% порівняно з першою половиною минулого тижня (15-17 листопада). А середній кошик "Алло" виріс на 12%.
"Епіцентр"
У компанії збільшилася кількість транзакцій на 15% та середній кошик на +18%. Найбільше грошей за перші три дні “Чорної п'ятниці” українці витратили на побутову техніку та електроніку: телевізори, холодильники, пральні машини, споживчу електроніку, дрібну побутову техніку тощо.
Високий рівень продажів в “Епіцентрі” демонстрували такі напрямки як: сантехніка (ванни, душові, змішувачі, водопровідні системи тощо), покриття для підлоги (керамічна плитка, ламінат та паркет) та декор (лако-фарбова продукція, шпалери та побутова хімія), а також вироби з дерева (погонаж, двері, покрівля тощо).
Мережа збільшила кількість акційного товару на 20% порівняно з минулим. Загалом в акції бере участь майже 90 000 артикулів.
"Алло"
У рітейлера зросла середня вартість кошика на 12% порівняно з такими ж днями акції минулого року – до 3694 гривень. Серед категорій зростаючої виявилися фотокамери — кількість покупок у категорії зросла у 21 раз у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Другою швидкозростаючою категорією стали меблі — вони виросли на 181%
Раніше Retailers писав про тренди та очікування рітейлерів на “Чорну п'ятницю-2021”.
Джерело: Depositphotos