Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів і "чистих" маркетплейсів за червень 2021 року

28.07.2021
4839

Фото: Medium

У даний рейтинг входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де усі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори тощо. Відбір йде за тим же принципом, що і у традиційному рейтингу: інтернет-майданчики зареєстровані в Україні , їх щомісячна відвідуваність не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - SimilarWeb, у безкоштовної версії.

Якщо ви власник подібного майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту і його домен.


 

Відвідуваність (графік 1). Перша трійка не змінилася у порівнянні з травнем. На першому місці за відвідуваністю у червні займає "дошка оголошень" - olx.ua - 51,48 млн відвідувань. За нею йде маркетплейс prom.ua - 36,21 млн і маркетплейс для продажу б/у одягу shafa.ua - 6,78 млн.

Відвідуваність у червні впала у купонатора Pokupon - на 24,58%, а також у сервісу з пошуку і доставки ліків Liki24 - на 12,84%. У цьому місяці відвідуваність зросла у сервісу доставки продуктів з супермаркетів - Zakaz - на 8,05% і онлайн-сервісу пошуку виконавців для побутових і бізнес завдань - Kabanchik - на 7,25%.

Час перегляду (графік 2). Найбільше часу користувачі у червні, як і у травні, провели на майданчику з продажу б/у одягу shafa.ua - у середньому 12,01 хв, а найменше - на сайті будівельного маркетплейса ibud.ua - 1,18 хв.

Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіку у червні лідирує shafa.ua (12,32), а замикає рейтинг маркетплейс у сфері будівництва, ремонту та облаштування будинку, ibud.ua - з результатом 1,75.

Графік 1

 

Графік 2

 

Графік 3

 

Автор: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.