Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів та "чистих" маркетплейсів за листопад 2021 року
Фото: Medium
До даного рейтингу входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де всі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори та ін., їх щомісячна відвідуваність щонайменше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії.
Якщо ви власник такого майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua та, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту та його домен.
Відвідуваність (графік 1). Перша п'ятірка у листопаді: OLX – 47,22 млн відвідувань, Prom – 32,92 млн, Tabletki.ua – 8,68 млн, Hotline – 7,69 млн сеансів, Bigl.ua – 6,59 млн (майданчик піднявся з 6-го місця у жовтні, змістивши на одну позицію Shafa).
Відвідуваність у листопаді зросла у онлайн-сервісу для вибору товарів та порівняння цін в інтернет-магазинах Hotline.ua – на 17,05%, у простору оголошень Izi.ua – на 14,04%, а також у торгового онлайн-майданчика Bigl. ua - на 10,73%. У листопаді користувачі рідше відвідували такі майданчики: онлайн-сервіс замовлення послуг kabanchik.ua – на 21,65% та будівельний маркет ibud.ua – на 19,1%.
Час перегляду (графік 2). Найбільше часу у листопаді користувачі провели на майданчику з продажу одягу Shafa.ua – у середньому 11,17 хв, а найменше – на сайті каталогу будматеріалів Promobud.ua – 1,25 хв.
Кількість сторінок за відвідування (графік 3). У цьому графіку у листопаді лідирує OLX з показником 11,6. Замикає рейтинг Promobud.ua - з результатом 1,99.
Графік 1
Графік 2
Графік 3