Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів та "чистих" маркетплейсів за жовтень 2021 року
Фото: Medium
До даного рейтингу входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де всі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів та послуг, купонатори та ін., їх щомісячна відвідуваність щонайменше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії.
Якщо ви є власником такого майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту та його домен.
Відвідуваність (графік 1). Перша п'ятірка у жовтні: OLX – 47,81 млн відвідувань, Prom – 32,72 млн, Tabletki.ua – 6,85 млн, Hotline – 6,57 млн сеансів, Shafa – 6,41 млн (майданчик з продажу одягу піднявся з 6-го місця у вересні, змістивши одну позицію Bigl.ua).
Відвідуваність у жовтні зросла у прайсагрегатора медикаментів Tabletki.ua – на 22,61%, у сервісу замовлення та доставки ліків Liki24 – на 19,58%, а також у купонатора Pokupon – на 16,94%. У жовтні користувачі рідше відвідували наступні майданчики: будівельний маркетплейс ibud.ua – на 22,96% та онлайн-каталог товарів та послуг Zakúpka – на 10,94%.
Час перегляду (графік 2). Найбільше часу у жовтні користувачі провели на майданчику з продажу одягу Shafa.ua – у середньому 11,32 хв, а найменше – на сайті каталогу будматеріалів Promobud.ua – 1,27 хв.
Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіці у жовтні лідирує OLX з показником 11,57 – майданчик піднявся з другого місця у вересні. Замикає рейтинг Promobud.ua – з результатом 1,99.
Графік 1
Графік 2
Графік 3
Авторка: Людмила Будіна