Найвідвідуваніші інтернет-магазини листопада 2021 року

20.12.2021
3068

У цей рейтинг магазинів потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, із щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. За словами учасників ринку, дані веб-сайту відображають загальну динаміку ринку.

Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції:  info@retailers.ua.  


Відвідуваність (див. графік 1). Перше місце у листопаді посів маркетплейс Rozetka - rozetka.com.ua (44,28 млн сеансів). На другому місці знаходиться "Епіцентр" - epicentrk.ua (10,01 млн сеансів). На третьому місці сайт "Аптека911" - apteka911.ua (7,3 млн сеансів). Далі слідує маркетплейс "Алло" - allo.ua (6,32 млн сеансів). П'ятірку замикає Comfy – comfy.ua (5,93 млн відвідувань) – інтернет-магазин техніки та електроніки знаходився на 6-му місці у жовтні.

Варто відзначити, що завдяки розпродажам у період "Чорної п'ятниці" відвідуваність більшості інтернет-магазинів зросла. Наприклад, у маркетплейсу Kasta вона збільшилася на 60,21%, у інтернет-магазину Puma — на 55,87%, у книжкового інтернет-магазину "Книгарня Є" — 47,18%, у Jysk — на 46,98%, у Intertop - на 44,16% та "Ельдорадо" - на 40,82%.

 Тим не менш, трафік у листопаді знизився у онлайн-супермаркету Cooker - на 33,7%, у спортивного ритейлера Sportmaster - на 17,73% і онлайн-магазину одягу LeBoutique - на 12,63%.

 

Час (див. графік 2). Найбільше часу інтернет-користувачі у листопаді провели на сайті Leroy Merlin – 12,03 хвилин. На другому місці знаходиться Bonprix – 9,26 хвилин, на третьому – LC Waikiki – 8,27 хвилин (піднявся з 4-го місця у жовтні). На четвертому місці знаходиться "Сільпо" - у середньому 8,07 хвилин, на п'ятому - "Книгарня Є" - 7,53 хвилин.

Кількість сторінок (див. графік 3). На першому місці за кількістю сторінок у листопаді онлайн-магазин "Сільпо" з результатом 14,5, на другому місці - LC Waikiki (13,23). На третьому – Answear (10,13), на четвертому – Lamoda (10,03). Замикає п'ятірку - Bonprix (10,02).

Графік 1

Графік 2 

Графік 3

 

Авторка: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.