Виручка H&M в Китаї знизилася на 28% за квартал після бойкоту бренду

05.07.2021
2205

Фото: Kevin Frayer/Getty Images

Продажі шведського рітейлера H&M в Китаї у другому кварталі, який завершився 31 травня 2021-го, знизилися на 28%: з $ 263 млн до $ 189 млн. Причина - бойкот бренду з боку китайських споживачів, який почався у кінці березня після того, як H&M, Adidas та інші міжнародні бренди заявили про відмову від бавовни з Синьцзяна, вироблену уйгурами, пише Wall Street Journal.

 

У попередньому кварталі Китай був третім ринком для бренду після США і Німеччини. На його частку припадало майже 6% продажів компанії, і він був єдиним великим ринком H&M, який ріс у той період. У другому кварталі 2021 року країна опустилася на шосте місце за обсягом продажів. При цьому у світі виручка H&M зросла на 75% - до $ 5,4 млрд, валовий прибуток - на 89%, до $ 2,9 млрд.

 

Нагадаємо, у кінці 2020 року США ввели заборону на імпорт бавовняних виробів з Сіньцзяну через інформацію про застосування примусової праці, у тому числі праці ув'язнених. Після цього китайські користувачі соцмережі Weibo закликали до бойкоту H&M, а потім Nike, Adidas і інших популярних брендів у кінці березня. Потім магазини H&M зникли з карт деяких додатків у Китаї, а актори, які знімалися у рекламі або були представниками брендів, почали публічно заявляти про розрив контрактів. 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.