Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Forbes: Виручка мережі "Епіцентр" в 2019 становила 45,7 млрд грн. А рентабельність (по чистому прибутку) - 8,1%. І про конкуренцію з IKEA
Виручка гіпермаркетів "Епіцентр" в 2019 році склала 45,7 млрд грн, рентабельність за чистим прибутком - 8,1%, про це пише Forbes.ua Для порівняння, у "АТБ-маркет" за той же період рентабельність становила 4,2% , а у "Сільпо" - 0,3%. Про це пише Forbes з посиланням на дані "СПАРК-Інтерфакс". Свіжіших даних в системі немає.
Ілюстрація: Forbes
Чи становить IKEA загроу "Епіцентру"? Так, каже Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту Develop Your Business. "Якщо IKEA продовжить активно розвиватися в Україні, то, звичайно, відкусить у (" Епіцентр "- ред.) все, що пов'язано з інтер'єром", - зазначає Гут.
В "Епіцентр" є магазин в магазині - "Деко", в якому продаються товари для дому, а також "Центр меблів" або відділ "меблі". З ними і конкурує IKEA. В "Епіцентрі" відзначали, що в грудні 2020 року "Деко" за виручкою обігнав всі інші відділи. У 2019 товарообіг напряму «меблі» збільшився на 23% до 1,6 млрд грн. Збільшення виручки відбулося за рахунок відкриття нових магазинів. Компанія реформує старі торгові центри і будує нові, в яких замість відділу «меблі» з'являється "Центр меблів". У різних магазинах реформат призводить до зростання продажів меблів на 50-300%.
Фото: Depositphotos