«Мета на три роки — зайняти 30% ринку в сегменті магазинів біля дому». – засновник "МХП" Юрій Косюк журналу Forbes

03.03.2021
4432
«Цель на три года — занять 30% рынка в сегменте «магазин у дома». Основатель МХП Юрий Косюк журналу Forbes

Фото: МХП

У журналі Forbes від березня 2021 року опублікована стаття «Трансформація Косюка» в якій розповідається про зміни в компанії «МХП» - найбільшому виробнику курятини в Україні. До 2023 року компанія має намір відкрити 2000 франчайзингових магазинів біля дому «М'ясомаркет»


 

Виробництво сировини стає тільки частиною бізнес-ланцюжка «МХП». Кінцевий продукт - це їжа, готова або набір інгредієнтів (шаурма, набір продуктів з яких можна приготувати страви).

«Ми хочемо полегшити життя людей, —зазначає Косюк. - 69% споживачів хочуть вживати різноманітну здорову їжу, але не роблять цього, оскільки це вимагає багато часу і грошей. Ми пропонуємо рішення «від лінощів».

У компанії планують це робити за допомогою нових форматів і каналів. Косюк каже, що франчайзингова мережа магазинів з охолодженою курятиною «Наша Ряба» застаріла, це «позавчорашній день». «Ринок хоче магазинів біля дому, які пропонували б не тільки м'ясо, але і якийсь мінімальний набір продуктів, - пояснює Косюк. - Те, що ми робимо, потрібно було починати три роки тому ».

Формат, в який буде мігрувати «МХП» - «Мясомаркет, де крім м'яса, можна буде купити супутні товари. 40% асортименту буде покривати «МХП», а решта - незалежні постачальники.

Принципова відмінність від «Наша Ряба» - більші площі (мінімальна – 45 кв.м), сучасний дизайн, широкий асортимент.

Нова мережа буде розвиватися по франчайзингу. Обсяг інвестицій, необхідний для відкриття одного «Мясомаркета» становить $50 000 - 120 000, окупність - три-чотири роки, прибутковість - не нижче 30%.

Перші 10 «М'ясомаркетов» відкрилися в 2020 році. Якщо порівняти з магазинами «Наша Ряба», що працювали на їх місці, то виторг збільшився в середньому на 35-30%, а продажі м'яса птиці - на 20%.

До кінця 2023 року «МХП» планує відкрити 2000 «Мя'сомаркетів». McKinsey оцінює дефіцит магазинів біля будинку а Україні в 7000 одиниць. Косюк має намір зайняти близько 30% цього ринку.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.