МХП відкрила понад 200 магазинів власної мережі «М'ясомаркет»

29.12.2022
1462

 

Компанія МХП, яка працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу, відкрила понад 200 торгових точок власної мережі «М'ясомаркет», про це повідомляє прес-офіс холдингу.


 


«М’ясомаркети» — це універсальні маркети, створені в процесі трансформації МХП в кулінарну компанію. Перший магазин відкрився в липні 2020 року в Ковелі, а станом на грудень 2022 року торгові точки наявні вже у 20-ти областях України.  

«Незважаючи ні на що. Ось як можна коротко описати нашу роботу над розвитком мережі в цьому році. Повномасштабне вторгнення не зупинило ні нас, ні партнерів – і ми, й наші франчайзі працюють та відкривають нові «М’ясомаркети». Разом ми робимо все, щоб у кожного українця був доступ до якісних продуктів харчування», — говорить Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку «Ритейл» компанії МХП. 

МХП запускає «М’ясомаркети» паралельно у двох форматах: власні й франчайзингові.  Для покупців у магазинах доступні мʼясо й готові холодні та гарячі страви у відділі кулінарії. Також в асортименті є супутні товари: бакалія, молочні продукти, приправи, соуси і хлібні вироби.

У кожному «М’ясомаркеті» працюють м’ясні сомельє.  Такі фахівці навчаються у Школі м’ясних сомельє. 

Розвиток мережі «Мʼясомаркетів» – один із напрямів трансформації МХП в кулінарну компанію. Зараз МХП розвиває майже 2 тисячі торгових точок різного спрямування (з них більше 1300 – франчайзингові). Крім «Мʼясомаркетів», до цього переліку входять магазини «Наша Ряба», «Їжа Свіжа», «Українське курча», а також мережа закладів вуличної «Döner Маркет». 

 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.