Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
"Епіцентр" відкрив нові автоматизовані центри видачі онлайн-замовлень із кафе та роботизованим обладнанням
фото: пресс-служба "Эпицентр"
Національна мережа «Епіцентр» презентувала нові Центри видачі замовлень свого інтернет-магазину із зоною примірочних та дитячим кутком. Наразі нові центри видачі працюють в чотирьох ТРЦ мережі, але будуть відкриті в усіх "Епіцентрах". Про це повидоляэ прес-служба компанії
«Головне завдання нових ЦВЗ — забезпечити видачу товарів із максимальним комфортом та швидкістю, щоби мотивувати покупців здійснювати покупки в інтернет-магазині epicentrk.ua і надалі», — зазначає заступник генерального директора, директор із роздрібної торгівлі «Епіцентр К» Володимир Гончаров.
У нових ЦВЗ облаштована зона обслуговування з примірочною та дитячим куточком. Тут можна не лише забрати замовлення, але й відпочити, підзарядити свій ґаджет, ознайомитися з асортиментом інтернет-магазину epicentrk.ua, випити каву та навіть подивитися футбольний матч.
Зона зберігання замовлень включає в себе двоповерховий мезонін, який розташовано на спеціальній платформі, що дає змогу розмістити на другому поверсі сучасне стелажне обладнання для тимчасового зберігання замовлень клієнтів.
Передача товару на другий поверх або укомплектованого замовлення клієнта з другого поверху на перший відбувається за допомогою конвеєрного обладнання та роботизованого підйомника. Завдяки цьому персонал працює тільки в закріпленій за ним зоні, а замовлення переміщується конвеєрною системою прямо до точки видачі.
Нові ЦВЗ уже працюють у чотирьох ТЦ «Епіцентр»: трьох у Києві (вул. Братиславська, 11; вул. Берковецька, 6В; вул. Полярна, 20Д) та одному у Вінниці (вул. Батозька, 1В). Невдовзі аналогічні сучасні ЦВЗ будуть відкрити у всіх торговельних центрах мережі.
Відкриття нових сучасних Центрів видачі замовлень стало ще одним кроком у розбудові омніканальної екосистеми мережі «Епіцентр». «Стратегія компанії — висока технологічність та адаптація найкращих західних практик під потреби українського ритейлу», — говорить Володимир Гончаров.
Минулого року компанія відкрила нові сучасні фулфілмент-центри для збільшення швидкості обробки онлайн-замовлень у Києві та нові логістичні склади в регіонах України, збільшила автопарк для власних перевезень та доставок. На черзі відкриття інноваційного автоматизованого фулфілмент-центру «Калинівка», який буде працювати на території однойменного логістичного центру компанії «Епіцентр» у Васильківському районі.