Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Обсяг ринку онлайн-реклами в 2019 році склав 12,6 млрд грн. Дослідження ІнАУ
searchengines.ru
Загальний обсяг ринку інтернет-реклами в Україні за 2019 рік виріс до 12,6 млрд грн. Про це пише ain.ua з посиланням на звіт Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ. У цьому дослідженні опубліковані результати пошукової та медійної реклами в 2019 році.
Тренди
Один з основних трендів цього ринку: частка мобільного платного пошуку зростає. У другому півріччі 2019 року вона склала 76% в порівнянні з 71% за такий же період минулого року. Якщо ж аналізувати її динаміку за останні роки, виходить такий графік:
Середня вартість кліка виросла з 2,92 грн у 2017 році до 4,53 в 2019 році. На даному графіку показана динаміка ціни за клік по категоріях:
Загальна статистика по ринку пошукової реклами: обсяг в грошах, середня вартість переходу, співвідношення мобільної і деськтопної реклами показані в наступній діаграмі:
Обсяг пошукової реклами по категоріях:
Медійна реклама
Цей ринок постійно зростає, починаючи з 2011 року. У 2019 його обсяг досяг 4,7 млрд грн, в порівнянні з 2018 роком, це зростання на 34%. Загальна динаміка ринку виглядає так:
У медійній рекламі продовжують рости витрати на рекламу в месенджерах і соцмережах. У агентств частка витрат на цю рекламу склала 45,5%, що на 11 процентних пунктів більше, ніж у 2018 році.
Зростає і частка programmatic. У 2019 вона у агентств виросла до 32,9%, це на 6,99 процентних пунктів більше, ніж у 2018 році:
Частка прямих продажів в 2019 році склала 57%, в порівнянні з 56% у 2018 році:
Щоб виміряти обсяг цього ринку, автори дослідження сформували пул найбільших продавців медійної реклами (холдинги, сейлз-хауси, окремі майданчики) і пул агентств інтернет-реклами, і аналізували їх дані.
Підсумки
Загальний обсяг ринку інтернет-реклами за останні роки змінився таким чином:
Світло-фіолетовий - медійна реклама (в тому числі відео), темно-фіолетовий - платний пошук, млн грн
Також в 2019 році інтернет-реклама за обсягами обігнала телевізійну:
Фіолетовий - інтернет-реклама, жовтий - ТВ-реклама, млн грн
Серед всіх видів інтернет-реклами в Україні найпоширенішою залишається пошукова: