Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Онлайн-ритейлери заробили на 33% більше під час Чорної пʼятниці 2025 — дослідження Promodo та eSputnik
Фото ілюстративне. Freepik.com
Чорна п’ятниця у листопаді 2025 року суттєво прискорила зростання українського e-commerce. Трафік онлайн-магазинів на акційному тижні зріс на 42%, а доходи в доларах — на 33% у річному вимірі. Про це йдеться у спільному дослідженні Promodo та eSputnik, пише Forbes
Трафік на тижні Чорної пʼятниці у 2025-му зріс на 42%, а активне зростання продажів почалося вже з 21 листопада.
Онлайн-ритейлери з різних ніш у середньому отримали на 33% більше доходу у доларах, ніж торік.
Кількість замовлень зросла на 25%, тоді як середній чек майже не змінився: +7% у доларах. Найбільше зростання доходів зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%) та продуктів і алкоголю (+30%). Найефективнішим каналом залучення аудиторії став платний трафік.
Частка покупок зі смартфонів у листопаді піднялася з 75% до 78%.
Бренди намагалися вирізнитися та запускали акції під власними назвами – «руда», «рожева» чи «жовта» пʼятниця.
