Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Що купували й скільки витратили українці в Чорну п'ятницю
Фото: freepik.com
В Україні завершився головний сезон знижок року — Чорна п'ятниця. Група компаній Meest представила дослідження на основі e-mail-опитування про те, що купували українці й скільки витратили в Чорну п'ятницю.
Найпопулярнішими категоріями товарів цього року, як і минулого, стали:
- одяг — 47%;
- електроніка — 40%;
- косметика — 30%;
- взуття — 26%;
аксесуари — 20%.
Також українці купували вітаміни та БАДи (12%), спортивні товари (9%), інструменти (8%) та автозапчастини (5%).
Найактивнішими покупцями стали люди з доходом 20 000-30 000 грн (33%). Дві інші великі групи — споживачі з доходом 10 000-20 000 грн (25%) та до 10 000 грн (23%). А приблизно кожен п’ятий опитаний має дохід понад 50 000 грн.
Найпоширеніший чек становить 1000-4000 грн — на таку суму купили товарів близько третини опитаних. Водночас 13,5% витратили понад 20 000 грн.
Найпопулярнішими українськими інтернет-магазинами стали:
- Rozetka — 22.25%
- Prom.ua — 13.35%
- Епіцентр — 11.52%
- Comfy — 8.64%
- MakeUp — 5.50%
- Алло — 4.45%
- OLX — 3.14%
- Intertop — 2.88%
- Shafa — 2.36%
Серед іноземних онлайн-майданчиків українці частіше купували на:
- AliExpress — 15.00%;
- Sinsay — 11.50%;
- Temu — 9.25%;
- Amazon — 7.25%;
- Notino — 6.50%;
- iHerb — 5.50%;
- EBay — 4.75%;
- Reserved — 4.25%;
- H&M — 13.50%;
- ZARA — 3.25%.
Згідно з дослідженням, стать покупців розподілилася майже порівну: близько 54% опитаних — чоловіки, 46% — жінки. За віком найактивнішими стали категорії 34-45 років (39%) та 45+ (37%). Решта — молода аудиторія віком 18-34 роки.
Лідери за регіонами: Київ та Київська область (32%), Львівська (10%), Дніпропетровська (9%), Одеська (8%), Харківська (7%) області; решта припадає на інші регіони.
Загалом у цьогорічних розпродажах взяли участь понад 90% респондентів. З них близько 67% робили покупки заплановано, 25% — імпульсивно.
Статистика показує, що цього року споживачі краще підготувалися до акцій, але знижки все ще мають суттєвий вплив на їхню поведінку, про що свідчить висока кількість імпульсивних покупок, — зазначили у Meest.
