Що українці купували в "Фокстроті" в Чорну п'ятницю

07.12.2025
714

Фото: dnipro.karavan.com.ua

Ритейлер електроніки та побутової техніки Фокстрот підбив підсумки Чорної п'ятниці. Щоб задовольнити попит покупців, акція тривала в магазинах мережі понад тиждень. Компанія зафіксувала нові рекорди та несподівані тенденції сезону.

Одними з основних тенденцій цього року стали перехід клієнтів на мобільний застосунок та збільшення взаємодії зі штучним інтелектом. Кількість активних користувачів застосунку зросла на рекордні 176% порівняно з минулим роком.

Ця Чорна п’ятниця була беззаперечно про клієнта. Ми побачили, як багато покупців готувалися до неї заздалегідь, планували витрати й чекали на знижки. Тому ми сфокусувалися на тому, що справді важливо: задовольнити ці очікування в повному обсязі, запропонувавши найкращі ціни року, широкий акційний асортимент, безплатну доставку, доступні кредити та сервіс, який працює на високому рівні навіть у складні часи. І саме такий підхід дозволив нам отримати гідні результати цього "спринту", — прокоментував СЕО мережі "Фокстрот" Юрій Поліщук.

Акційний період показав позитивну динаміку у структурі омніканальних продажів порівняно зі "спокійним" тижнем листопада:

•    загальний товарообіг — приріст у 2,6 разів, онлайн +215%;
•    ріст трафіку на Foxtrot.ua — в 2,6 разів (тиждень до тижня) і в 1,5 рази рік до року;
•    середній чек — 9 348 грн (+134%);
•    найдовший чек — 43 позиції;
•    найдорожча покупка — 630 000 грн. (телевізор SAMSUNG QE115QN90FUXUA).

Поведінка покупців була різною залежно від регіону. У західних областях активність відчутно зросла вже з понеділка – там продажі зросли в три рази, тоді як у центрі та на сході покупці активізували в другу половину тижня. Топ-5 міст за кількістю онлайн-замовлень залишається незмінним: Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків.

Найвищий ажіотаж по всій країні припав на неділю – саме цього дня мережа зафіксувала найбільшу динаміку продажів.

Найбільше в Чорну п'ятницю купували:

  • смартфони;
  • телевізори;
  • ігрові консолі;
  • ноутбуки;
  • побутову техніку;
  • аксесуари та посуд;
  • "домашні мережі" — клієнти купували кілька товарів одразу – від зарядок і навушників до великої техніки одним чеком;
  • зарядні станції, генератори, павербанки.

Серед лідерів онлайн шопінгу сусідять товари щоденного вжитку та преміальна техніка. Українці активно купували як сковорідки та мультипечі, так і новітні iPhone 17 Pro, Sony PlayStation 5 та навушники AirPods 4. Середній чек коливався від 6036 грн до 18 402 грн у пікові моменти.

Понад 65% усіх покупок було оформлено через мобільний застосунок продавця. Ще один індикатор зміни поведінки — структура оплат: 54% усіх продажів — безготівкова оплата. При цьому майже половину цих транзакцій 47% — продавці прийняли безпосередньо в торговій залі: через Tap to Phone (14%), персональні POS-термінали (32%) та цифрові методи оплати на кшталт LiqPay (2%).

Доступність пролонгованих кредитних програм (до 24 місяців) також суттєво вплинула на динаміку попиту: частка покупок у кредит зросла до 40% від усіх продажів, що на 10% вище за звичайний період.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.