Скільки прибутку приносить вітрина? Представляємо спікера Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі – Ольгу Павлову, засновницю компанії ARTLEVEL та Клубу Ритейлерів

21.10.2024
387

Рівно стільки, наскільки якісно та доречно вона облаштована. Досить часто вітрина є недооціненим елементом магазину. І саме через неї втрачається значна частина клієнтів. Ті ж ритейлери, які приділяють увагу облаштуванню вітрин завжди отримують більше покупців.


Для вітрин навіть існує міжнародний візуальний конкурс Visual Competition Awards. Цьогоріч перше місце в номінації не святкових вітрин зайняли весняні вітрини київського ЦУМу за досконало продуману концепцію «Відродження» з великими яскравими квітами. Команда розташувала квіти у вітринах та перенесла їх в простір універмагу, тим самим продовживши «вітринну історію», запрошуючи покупців зазирнути всередину.

Щоб створити достойну вітрину (або навіть коректно поставити задачу професіоналам) варто мати базові знання і окреслити свої очікування від вітрини. Розібратись у вітриністиці та зрозуміти як діяти далі допоможе Ольга Павлова, експертка з візуального мерчендайзингу, засновниця компанії ARTLEVEL та Клубу Ритейлерів в рамках Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі.
- типологія і наповнення вітрини
- техніки презентації товарів у вітринах
- тренди в оформленні вітрин
- оформлення вітрин, які просувають товар
- як оформити вітрину відповідно до сезону чи певної події

Вітрина – це ваш маніфест покупцеві й він має бути почутим!
Приєднуйтесь до конференції та обов’язково ставте ваші запитання спікерам.
Конференція відбудеться 25 жовтня з 10:00 до 19:00.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.