Ритейл: Долаємо кризи та збільшуємо продажі! Всеукраїнська онлайн-конференція з продажів розпочнеться 25 жовтня

23.10.2024
441

Всеукраїнська онлайн-конференція з продажів розпочнеться 25 жовтня в п’ятницю. Час знайомитись зі спікерами та темами їхніх виступів


Кожен спікер конференції – практик у своїй галузі. Ми відмовились від теорій та гіпотетичних припущень, всі виступи побудовані навколо кейсів перевірених часом і особистим досвідом спікерів.

Візуальне та емоційне сприйняття клієнтом простору торгової точки відіграє важливу роль та безпосередньо впливає на продажі. Цю тему розкриють:
-Ольга Мандичева, власниця та директор в компанії «Retail Music», «Як музичне оформлення впливає на продажі в ритейлі».
-Ольга Павлова, експертка з візуального мерчендайзингу, засновниця компанії «ARTLEVEL» та «Клубу Ритейлерів», Вітрина, як інструмент збільшення продажів.
-Володимир Кличановський, директор «Інжинірингової компанії Nova Light», Побудова клієнтського шляху через світлові рішення.
-Вікторія Сіміч, комерційний директор компанії «Midsun», Що втрачає ритейл ігноруючи правильний аромамаркетинг?

Міжнародний досвід працює на користь українського ритейлу:
-Олена Коронотова, співвласниця та керуючий партнер «IDNT», Міжнародні тренди зростання та масштабування ритейлу.
-Ілля Рейніш, співвласник та комерційний директор «Laba Group», Як вийти на міжнародні ринки та почати продавати.

Люди – рушійна сила продажів зі сторони бізнесу та покупців:
-Ксенія Сергєєва, операційний директор мережі магазинів «ISEI», Покращення сервісу в роздрібній торгівлі через залучення персоналу.
-Едуард Ахрамович, CEO та засновник групи компаній «Art Nation», Гейміфікація у ритейлі: лояльність клієнтів та зростання продажів. Кейс «Гусь призолов.

Про стратегії, збільшення прибутковості та інші важелі впливу на продажі
-Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку мережі магазинів «Антошка», Чи завжди зростання продажів це добре?
-Андрій Кравчук, директор компанії «Innovative DMC» та співвласник «DSGO Solutions», Збільшення прибутковості та скорочення витрат в роздрібних мережах.
-Маріанна Самсонова, співвласниця мережі магазинів «O!some», співзасновниця бренду косметики для тінейджерів «Teens only», Інструменти впливу на продажі.
-Микола Чумак, співзасновник та CEO компанії «IDNT», Стратегія створення доданої вартості українського ритейлу.

Всі учасники Конференції будуть додані в закритий чат для професійного нетворкінгу. Кожен спікер завершивши виступ відповість на ваші запитання.
Переходьте на сайт Конференції та обирайте зручний для вас тариф учасника.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.