Підсумки Всеукраїнської онлайн-конференції з продажів в ритейлі

01.11.2024
317

25 жовтня відбулась Всеукраїнська zoom-конференція з продажів в ритейлі (https://theretailers.club/conference). Організатором заходу виступив Клуб Ритейлерів – який відсвяткував свій перший день народження в такий оригінальний спосіб – згуртувавши разом професійну спільноту


Створюючи онлайн-конференцію організатори поставили амбітну мету - зібрати максимум дієвої інформації для подолання криз та збільшення продажів сучасного бізнесу. Були запрошені спікери з різних сфер ритейлу із широким спектром тем, щоб кожен учасник міг обрати цікавий для себе виступ.

Мету було досягнуто, відгуки задоволених ритейлерів зібрані, план на наступну Конференцію створено (спойлер – зустрінемось у квітні наступного року).

Зібрали деякі важливі думки з виступів спікерів:

Ольга Павлова, засновниця компанії ARTLEVEL, Першої Школи Мерчендайзингу в Україні та Клубу Ритейлерів.
З ідеї народжується філософія бренду, що несе користь суспільству через товар.

Олена Коронотова, співвласниця та керуючий партнер IDNT
Досвід клієнта - це нове поле для конкурентної переваги, для формування лояльності, для створення додаткової цінності.

Маріанна Самсонова, співвласниця мережі магазинів o!some, співзасновниця бренду косметики для тінейджерів teens only.
Продукт має забезпечувати високий рівень цінності порівняно з ціною. Розв'язувати конкретні проблеми, з якими стикається цільова аудиторія, або покращувати досвід використання.

Ксенія Сергєєва, операційний директор мережі магазинів «ISEI»
Бути якісним означає бути справжнім, функціональним і мати розумну ціну.

Ірина Громова, маркетологиня компанії ArtNation
Гейміфікація - майбутнє програм лояльності у ритейлі. Природа гри та лояльності дуже подібна. Використання гри у взаємодії зі споживачами допомагає зробити процес покупок легким, захопливим та незабутнім.

Володимир Кличановський, директор інжинірингової компанії Nova Light
Формування шляху покупця за допомогою освітлення – це фактично спрощення процесу вибору, завдяки якому у покупця зменшуються наруга та вагання, пов’язані з прийняттям рішень, а ритейлер збільшує чек.

Микола Чумак, співзасновник та CEO компанії IDNT
Зусилля ритейлерів (виробників, сервісних компаній) мають бути направлені не лише на покриття базових функціональних потреб клієнтів, а й покривати їх соціальну проявленість та потреби в самореалізації.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.