Асоціація рітейлерів України: половина продовольчих мереж забезпечена генераторами

24.01.2023
891

Станом на кінець 2022 року генераторами забезпечено 51,4% магазинів найбільших продовольчих мереж України. Про це свідчать дані опитування, проведеного Асоціацією рітейлерів України серед 15 українських торговельних мереж — членів Асоціації.


 

До кінця січня 2023 року автономними джерелами електроживлення будуть забезпечені ще 20,3% продовольчих магазинів, тобто показник торговельних точок, які зможуть безперебійно працювати під час відключень електроенергії, зросте до 71,7%. 

За підрахунками Асоціації рітейлерів України, станом на кінець 2022 року автономними джерелами електроживлення (генераторами, пристроями безперебійного живлення, портативними зарядними станціями тощо), які можуть забезпечити роботу магазинів під час планових та аварійних відключень електроенергії, обладнано 1376 продовольчих магазинів з 2679, які належать компаніям, що брали участь в опитуванні. Тобто станом на кінець минулого року автономним безперебійним електропостачанням було забезпечено 51,4% магазинів. До кінця січня 2023 року кількість таких магазинів збільшиться з 1376 до 1922 торговельних об’єктів, тобто пристроями автономного електроживлення буде додатково обладнано ще 546 магазинів (+20,3%). Таким чином провідні продуктові мережі будуть забезпечені генераторами на 71,7% уже на початку лютого 2023 року.

Найбільше генераторами обладнані гіпермаркети та мінімаркети: станом на кінець 2022 року пристроями автономного безперебійного електропостачання були облаштовані 96% та 65% відповідно. Найменш обладнаними генераторами були супермаркети: тут гарантувати роботу при відключенні світла могли лише 46% магазинів. Але до кінця січня 2023 року ситуація обіцяє покращитись: зокрема, мінімаркети планують додатково обладнати генераторами ще 3% магазинів, а супермаркети — 26% магазинів. Таким чином, вже на початку лютого 2023 року мінімаркети провідних торговельних мереж будуть забезпечені безперебійним автономним електропостачанням на 68%, а супермаркети — на 72%.

 

/В опитуванні брали участь 15  українських торговельних мереж — членів Асоціації рітейлерів України. Серед торговельних мереж, які надали дані для дослідження — гіпермаркети, супермаркети і так звані «магазини біля дому» (мінімаркети): АТБ, Fozzy Group (Fozzy С&C, Сільпо, Фора, Траш!Thrash!), Ашан Рітейл Україна, Mеtro Cash & Carry Україна, Novus, Varus, SPAR, торговельна мережа Наш край, КОЛО, Пчілка маркет, Рукавичка, Файно Маркет та Мі маркет/.



Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.