Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок "Нової пошти" за час війни

23.03.2022
4229

Фото: Independent.ie

"Нова пошта" проаналізувала, як змінилась кількість доставок та що саме замовляють онлайн українці під час війни. На четвертому тижні війни з’явилася позитивна динаміка – відновлюється робота інтернет-магазинів та збільшується кількість онлайн-замовлень.


З початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нову пошту знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн відправлень, із них 70% — це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 000 посилок на день. Це лише 5% порівняно із довоєнним періодом.

Крім того, люди перестали забирати вже доставлені посилки – зараз у відділеннях "Нової пошти" зберігається до 2 млн. посилок, які можна отримати або переадресувати у будь-яке інше зручне для клієнтів відділення.

На четвертому тижні війни експерти компанії спостерігають, що інтернет-магазини поступово почали відновлювати свою роботу.

«Якщо на другому тижні війни у середньому перевозилося 100 000 -125 000 посилок на день, то з 21 березня ми зафіксували вже 350 000 відправок, із яких 60% складають онлайн-замовлення. Тобто 200 000 товарів за день замовили українці онлайн. Це все ще у 5 разів менше, ніж було у довоєнний період, але спостерігається стійка динаміка зростання кількості онлайн-покупок, - розповідає керівник відділу досліджень Нової пошти Сергій Кравченко.

Серед найбільш популярних категорій товарів, які замовляють українці Новою поштою: одяг, взуття, автотовари і запчастини, товари медичного призначення (зокрема, ліки), продукти харчування, косметика, зоотовари.

Щоб допомогти українському онлайн бізнесу відновитись якнайшвидше, Нова пошта розмістила на сайті перелік найбільших інтернет-магазинів, які сьогодні працюють. Наразі у списку більше 200 магазинів, де кожен українець може знайти все необхідне від продуктів і ліків до автозапчастин та іграшок у переліку партнерів на сайті.

Ми постійно розширює список партнерів, товари яких можна замовити онлайн з доставкою.

Нагадуємо, що "Нова пошта" відкрила вже більше 3600 пунктів обслуговування, із яких 1800 відділень у кожній області та 1850 вуличних поштоматів у 16 містах. Компанія працює щодня, без вихідних.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.