Які товари купують українці під час війни в онлайні? Аналітика Hubber

23.03.2022
5625

Фото: vidhilegalpolicy.in

IT-платформа Hubber, за допомогою якої українські рітейлери обробляють замовлення з маркетплейсів, поділилася з Retailers аналітикою — що в умовах війни купують українці в онлайні? 


З 24.02 по 22.01 найбільш популярними категоріями на маркетплейсах є: 

  • Одяг для мисливців та рибалок

  • Спальні місця, надувні меблі

  • Бронежилети та патронташі

  • Антисептики

  • Жіночі колготки

  • Корми для собак та котів

  • Підгузки

  • Біноклі

  • Кросівки

  • Ліхтарі 

  • Дорожні сумки та валізи

  • Термобілизна

  • Рюкзаки

Також команда Hubber рекомендує постачальникам працювати з повербенками, медикаментами, раціями, шоломами, казанками, одноразовим посудом та приборами нічного бачення. 

Це аналітика продажів в регіонах, де зараз працює (хоч є затримки) "Нова Пошта", "Укрпошта", Justin та інші логістичні оператори. 

Hubber також скасував будь-яку абонплату для підприємців, які сьогодні готові продавати товари. Щоб постачальнику вийти з товаром зараз на маркетплейси, потрібно залишити заявку на сайті Hubber або написати менеджеру (Світлана Коробко, s.korobko@hubber.pro). 

Тиждень тому команда Hubber деактивувала увесь асортимент платформи і з чистого листа почала завантажувати товари тих постачальників, які можуть обробляти замовлення та відправляти їх покупцям. 

Тобто усі товари в Hubber, які мають статус “Є в наявності”, маркетплейси вже продають на своїх вітринах. Сьогодні з платформою активно працюють кілька десятків маркетплейсів. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.