Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Які товари купують українці під час війни в онлайні? Аналітика Hubber
Фото: vidhilegalpolicy.in
IT-платформа Hubber, за допомогою якої українські рітейлери обробляють замовлення з маркетплейсів, поділилася з Retailers аналітикою — що в умовах війни купують українці в онлайні?
З 24.02 по 22.01 найбільш популярними категоріями на маркетплейсах є:
-
Одяг для мисливців та рибалок
-
Спальні місця, надувні меблі
-
Бронежилети та патронташі
-
Антисептики
-
Жіночі колготки
-
Корми для собак та котів
-
Підгузки
-
Біноклі
-
Кросівки
-
Ліхтарі
-
Дорожні сумки та валізи
-
Термобілизна
-
Рюкзаки
Також команда Hubber рекомендує постачальникам працювати з повербенками, медикаментами, раціями, шоломами, казанками, одноразовим посудом та приборами нічного бачення.
Це аналітика продажів в регіонах, де зараз працює (хоч є затримки) "Нова Пошта", "Укрпошта", Justin та інші логістичні оператори.
Hubber також скасував будь-яку абонплату для підприємців, які сьогодні готові продавати товари. Щоб постачальнику вийти з товаром зараз на маркетплейси, потрібно залишити заявку на сайті Hubber або написати менеджеру (Світлана Коробко, s.korobko@hubber.pro).
Тиждень тому команда Hubber деактивувала увесь асортимент платформи і з чистого листа почала завантажувати товари тих постачальників, які можуть обробляти замовлення та відправляти їх покупцям.
Тобто усі товари в Hubber, які мають статус “Є в наявності”, маркетплейси вже продають на своїх вітринах. Сьогодні з платформою активно працюють кілька десятків маркетплейсів.