Филановский Алексей

Должность:
Сооснователь маркетингового агентства Filberry
Возраст:
Народився у місті Києві 22 січня 1975 року
Образование:

З початку 2000-их керував маркетингом у багатьох українських компаніях. Займав у цій сфері топ-позиції генерального та маркетинг-директора. За цей час він познайомився з 17 різними ринками, включно з B2C, B2B, C2C і B2G,— різні продовольчі та непродовольчі товари, роздрібна торгівля, маркетплейси та навіть системи державних закупівель.

За плечима Олексія Філановського досвід роботи на ринках п'яти країн і ґрунтовне знайомство з найрізноманітнішими групами споживачів. Автор створив «з нуля» 14 торгових марок, чимало з яких у різний час входили до топів найдорожчих у країні, йому довелося працювати з понад сорока брендами. Він створив і реалізував 15 річних мультибрендових маркетингових стратегій, провів 125 комплексних рекламних кампаній, розробив 120 оригінальних дизайнів для продуктів і послуг.

Олексій Філановський має досвід успішного будівництва шести маркетингових команд, кожна з яких ставала лідером у своїй сфері, а півтора десятка співробітників, які працювали в цих командах, згодом стали маркетинг-директорами в різних компаніях.

Олексій сповідує інтелектуальний підхід до маркетингу, любить  інтелектуальні ігри, неодноразово ставав національним чемпіоном в іграх «Що? Де? Коли?».

Викладає маркетинг у провідних бізнес-школах — Києво-Могилянській бізнес-школі (KMBS), у Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів» та «Маркетинг для бізнесу», виступає на багатьох форумах, лекціях і самітах, має численні публікації, присвячені маркетингу у популярних часописах та інтернет-сайтах.

Олексій Філановський є власником маркетингової агенції «Filberry», яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу.