Лукинюк Татьяна
Кар'єра
2004 — Gallaher Plc, бренд-менеджер.
2006 — Coca-Cola Україна, бренд-менеджер.
2008 — Oriflame Україна, директор з маркетингу України і СНД (окрім Росії)
2011 — САН ІнБев Україна, директор з маркетингу України та згодом директор з брендів та комунікацій регіону Східна Європа.
2013 — Марс Україна, національний менеджер з продажу.
З 2015 року призначена генеральною директоркою «Red Bull Україна», виробника енергетичних напоїв в світі та в Україні.
У 2021 — у співавторстві з Людмилою Колб написала книгу «Як хотіти й отримати все (але це неточно)».
Освітня діяльність
З 2010 по 2017 викладала в Chartered Institute of Marketing.
З 2017 року — adjunct professor у Київській школі економіки.
З 2018 року — лектор програми EMBA в Міжнародному інституті бізнесу та Deloitte Academy.
У 2017 році заснувала книжковий клуб Kyiv Boorkworms Club, в якому на разі 3500 учасників.
Сімейний стан
Одружена, має двох доньок.