Pinterest запускає пряму трансляцію покупок через Pinterest TV

04.11.2021
837

Фото: Pinterest Newsroom

Соцмережа Pinterest представила Pinterest TV - серію прямих трансляцій за участю творців контенту. Починаючи з 8 листопада, Pinterest щодня випускатиме нові серії про товари у різних категоріях. Відео будуть доступні у програмі. А раз на тиждень на платформі проходитиме пряма трансляція покупок за участю брендів Crown Affair, Allbirds, Outdoor Voices та ін.


Соціальна мережа також створює віртуальну студію, де продюсери Pinterest працюють із творцями контенту над розробкою програм.

Для продажу на Pinterest TV продавці можуть відзначити продукти, доступні для покупки, а також отримати доступ до інших інструментів. Вони можуть показати, скільки предметів залишилося під час шоу.

У Pinterest зазначають, що деякі творці контенту, які брали участь у тестовому запуску Pinterest TV, більш ніж удвічі збільшили кількість своїх передплатників після того, як розмістили епізод на платформі.

Крім запуску стрімінгу покупок, Pinterest останнім часом позиціонує себе як шопінг-платформу. Тільки цього року на платформі з'явилася функція списку покупок, яка дозволяє користувачам зберігати товари, що сподобалися, і отримувати повідомлення про зниження цін, AR-інструменти для примірки та рекомендації з покупок, а також інші інструменти монетизації для авторів.

  • Тенденція соціальної комерції не показує жодних ознак уповільнення після зростання популярності під час пандемії і може бути неймовірно вигідною для брендів. Pinterest TV знаменує останнє досягнення у цій тенденції. За даними Coresight Research, очікується, що до 2023 року ринок прямих трансляцій у США зросте до $25 млрд, у Китаї ця індустрія вже оцінюється у $63 млрд.
  • Сьогодні прямі трансляції покупок відбуваються у соціальних мережах та на сайтах e-commerce. Бренди чи інфлюєнсери пропонують товари, а глядачі купують їх простим натисканням кнопки. Функції покупок у прямому ефірі доступні також на Amazon, Facebook, Instagram та TikTok. Таку послугу пропонує кілька стартапів, зокрема Popshop Live, Whatnot, Talkshoplive, Verishop, Ntwrk та ShopShops. YouTube також розпочав пілотне тестування покупок у прямому ефірі раніше у 2021 році та проведе тижневий захід "YouTube Holiday Stream and Shop", який розпочнеться 15 листопада.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.