Pinterest запустив нові функції монетизації для авторів контенту

29.07.2021
2809

Фото: Pinterest

Соцмережа Pinterest додала кілька нових функцій, які допоможуть користувачам заробляти на опублікованому ними контенті. Автори зможуть відзначати на "пінах" продукцію, яку вони продають, а також заробляти через партнерські посилання та співпрацювати з брендами. Про це повідомляє TechCrunch.


Користувачі тепер зможуть створювати контент, який буде поєднувати музику, відео та інші інтерактивні елементи. Формат Idea Pins, запущений у травні, передбачає відео довжиною до 60 секунд. Творці зможуть додавати стікери і відзначати інших авторів. Новий інструмент дозволяє власникам бізнес-акаунтів створювати, редагувати і публікувати відеоконтент, не залишаючи додаток Pinterest, а разом з тим і розширювати свою аудиторію.

Також користувачі зможуть перейти з перегляду контенту до онлайн-покупок. Теги продуктів Pinterest будуть перенаправляти на сторінку продукту і вже звідти можна буде перейти на сайт продавця і завершити покупку. Компанія відзначила, що за даними власного дослідження, користувачі на 89% частіше "демонструють купівельні наміри" по відношенню до товарів, позначених в Idea Pins.

Компанія заявила, що до кінця 2020 року кількість пошукових запитів на її платформі збільшилася у 20 разів. Також наголошується, що користувачі Pinterest на 89% частіше демонструють намір купувати продукти, які були відзначені в Idea Pins.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.