Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Apple оновила правила відстеження даних користувачів у додатках. Це призвело до зниження доходу рекламодавців на 15-20%
Фото: Apple
Нова політика прозорості Apple призвела до зниження прибутків рекламодавців на 15–20%, а у деяких випадках — до 40%, про це повідомляє Vector, з посиланням на Apple Insider.
У квітні Apple випустила оновлення iOS 14.5 із функцією Apple Tracking Transparency. Вона обмежує відстеження даних у додатках, якщо користувач не дав на це згоду. Тепер замовники не можуть таргетувати рекламу під окремі групи аудиторії.
Деякі клієнти отримують зниження доходів від 30% до 40%, інші відчувають менший вплив. Ще у травні з'ясувалося, що лише 4% користувачів iOS вибрали можливість відстеження оголошень. За даними GamesBeat, станом на липень ця кількість зросла приблизно до 20%.