Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Facebook попередив про падіння доходів від реклами у третьому кварталі через нову політику Apple
Фото: Observador
Facebook попередив, що зміни, які навесні ввела Apple для збору даних про користувачів, негативно позначаться на фінансових показниках у третьому кварталі, повідомляє Bloomberg. Компанія оцінила зниження ефективності реклами на iOS пристроях приблизно у 15%. На тлі цього повідомлення акції компанії впали на 4,3%, що є найнижчим показником з липня.
Інвестори стурбовані тим, що Facebook визнає проблеми в рекламній частини свого бізнесу через нові правил Apple. Нагадаємо, компанія випустила оновлену операційну систему iOS 14,5, яка запитує у користувача згоду на збір даних. З цього моменту у користувачів з'являється спливаюче вікно при відкритті будь-якої програми, яка намагається отримати доступ до ідентифікатора рекламодавців (IDFA). Далі користувач може погодитися або відмовитися від стеження.
Це призвело до того, що практично всі користувачі пристроїв на iOS (88%) не дають згоду на збір даних. На думку Facebook, правила, встановлені Apple шкодять представникам малого бізнесу, які не можуть собі дозволити проводити серйозні маркетингові кампанії. Саме малий бізнес і приносить Facebook основний рекламний дохід.