Дослідження Epson: як застосування інтерактиву у магазинах може залучити покупців в офлайн

16.07.2021
2360

Фото: Epson

На замовлення компанії Epson було проведено дослідження під назвою "Експериментальне майбутнє", яке стосується трендів рітейлу і того, якими способами можна повернути покупців в офлайн-магазини. За даними дослідження, 75% європейських споживачів захотіли б відвідувати офлайн-магазини, якби торговельні точки були більш інтерактивними і експериментальними. 


Дослідження також показало, що 67% мілленіалiв зі значно більшою ймовірністю зробили б покупки у магазині, який містить експериментальні елементи: від 3D мапінгу і віртуальної реальності до управління жестами і рухами. Таку ж думку поділяють 65% опитаних представників покоління Z, 58% покоління X і 52% бумерів.

Бренди можуть використовувати цифрові технології для створення унікальних яскравих вражень і помiстити відносини між брендом і клієнтом на новий рівень.

В Україні вже реалізовані проекти у рiтейлі, що включають інсталяції і 3D-маппінг: Львівський океанаріум,
а також відеоінсталяції у деяких магазинах мережі Сільпо у Києві і Дніпрі.

  • За даними платформи Statista, ринок рітейлу у країнах Європи, після травневого виходу з локдауна і відновлення роботи, демонстрував найбільше зростання. Зокрема, у порівнянні з квітнем 2020 року, обсяг роздрібної торгівлі у вересні 2020 виріс більш ніж на 284%.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.