Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: зміна положення ручок на продуктових візках може збільшити продажі у магазині на 25%
Нещодавнє дослідження Bayes Business School показало, що зміна положення ручок на візках може збільшити продажі ритейлерів на 25%.
Так, у результатах дослідження говориться, що візки для покупок із двома паралельними ручками замість стандартної горизонтальної можуть підвищити продажі, оскільки у покупців задіяні біцепси, а не трицепси. На це впливає кілька психологічних факторів. «Психологічні дослідження довели, що активація трицепсу пов'язана з відмовою від того, що нам не подобається, наприклад, коли ми щось відштовхуємо або утримуємо від себе. У той час як активація біцепса пов'язана з тим, що нам подобається, наприклад, коли ми щось тягнемо або наближаємо до нашого тіла», - заявили дослідники з лондонської Bayes Business School.
У дослідженні також розглядалося застосування візка нової конструкції з паралельними ручками. Опитування показало, що провідні виробники купівельних візків раніше не розглядали можливість використання паралельних ручок на своїх візках і були здивовані, дізнавшись, що їхнє становище могло вплинути на продажі.
При тестуванні візка нової конструкції на споживачах у супермаркеті автори звіту професор Захарі Естес та Матіас Штрейхер виявили, що ті, хто використав візки для покупок з паралельними ручками, купили більше продуктів і витратили на 25% більше, ніж ті, хто використав стандартний візок.
За останні роки деякі ритейлери вже намагалися переосмислити функції продуктових візків. Наприклад, Whole Foods у 2012 році представила "розумний візок", оснащений сенсорною панеллю Microsoft Kinect і планшетом Windows 8, який міг визначати, які товари були поміщені до нього, зіставляти їх зі списком покупок і стежити за покупцями по всьому магазині на своєму екрані. Візок Chaotic Moon говорив, реагував на голосові команди, пропонував рецепти і визначав, коли будь-який предмет не відповідав встановленим дієтичним обмеженням.
У 2016 році компанія Dieste представила візок CartMate зі штучним інтелектом, який пропонував покупцям найкращі маршрути по магазину на основі їх списку покупок.
У 2020 році Amazon представив розумні візки для покупок у магазинах. Вони самі сканують товари у кошику та автоматично списують гроші з картки покупця при виході. У розумних візках використовують безготівкову технологію Just Walk Out, яка дозволяє купувати товари без кас. Вона вже застосовується у магазинах Amazon Go, перший із яких був відкритий у 2018 році.
На початку 2021 року Kroger почав тестувати розумний візок під назвою KroGO, який являє собою пристрій із вбудованими вагами та камерою, а також функцією оплати карткою.