Райффайзен Банк планує випустити за рік 2 млн кобрендингових карт АТБ

14.07.2021
2952

Фото: "Рубрика"

"Райффайзен Банк" випустить за рік 2 млн кобрендингових карт АТБ. Таким чином, банк зможе скласти конкуренцію Універсал Банку, який розвиває проект monobank, клієнти якого більше покупок здійснюють саме в мережі "АТБ". Про це повідомляє "Фінансовий клуб".


 

«Наша клієнтська база нараховує 15 млн чоловік, фактично ми оцінюємо її в 20 млн. Немає людей, які хоча б зрідка не купували продукти в АТБ. Для кого-то інша мережа може бути основним рітейлером, але в АТБ вони також заходять», — сказав керівник відділу розвитку сервісів АТБ Денис Сапарбаев.

Нагадаємо, кобрендингова карта АТБ надає 5% знижки на 600-700 товарних позицій, перелік яких мережа буде міняти кожні 1-2 тижні. Знижку в АТБ буде надавати покупцям за рахунок частини інтерчейндж, який отримує Райффайзен Банк, коли його картками клієнти розраховуються в торговельній мережі.

"Райффайзен Банк" використовує три канали просування нової картки. Перший — зарплатний проект з самим АТБ: 65 000 карт вже отримали співробітники мережі магазинів АТБ, — інші 85 000 були видані приблизно порівну через мережу АТБ і в відділеннях "Райффайзен Банку".

Нагадаємо, АТБ спільно з "Райффайзен Банк" і Visa запустили кобренд-проект власної платіжної карти в квітні 2021 року. Всього за два місяці власниками карт АТБ-Pay стали більше 150 000 українців.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.