Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
YouTube запустив в Україні YouTube Shorts — конкурента TikTok
Фото: Engadget
YouTube оголосив про запуск бета-версії YouTube Shorts в Україні. Цей інструмент дозволить знімати яскраві короткі відео на смартфон і відразу публікувати їх, повідомили в офіційному блозі Google Україна. Таким чином, YouTube зможе конкурувати з популярною соцмережею TikTok.
Спочатку YouTube Shorts запустили в Індії у минулому році. Пізніше функція з'явилася у 26 країнах, включаючи США і Великобританію. Тепер компанія запустила її глобально. В Україні поки що YouTube Shorts працює у тестовому режимі. Протягом декількох тижнів вона повинна стати доступною усім користувачам.
Щоб скористатися цією функцією, спершу на мобільному пристрої потрібно увійти у додаток YouTube, натиснути на значок "плюс" у нижній частині екрана, а потім обрати "Створити коротке відео".
Всі опубліковані відео можна оцінити лайком і прокоментувати. Однак на відміну від TikTok, в YouTube Shorts можна поставити і дізлайк.
«Створювати короткі відео повинно бути просто і захопливо. Незважаючи на те, що короткі відеоролики вже можна було переглядати на платформі, користувачі у всьому світі вперше зможуть отримати доступ до інструментів створення, зокрема можна буде знімати кілька уривків і об'єднувати їх в один ролик, записувати відео з музикою і змінювати швидкість запису,» — коментує команда YouTube.
Крім того у коротких відео можна:
-
додавати текст у певні частини відео;
-
робити семпли аудіо з інших роликів Shorts, обробляти такі уривки і вставляти їх у свої короткі відео;
-
додавати автоматичні субтитри;
-
записувати ролики тривалістю до 60 секунд прямо в інструменті YouTube Shorts;
-
додавати до коротких відео уривків, збережені у галереї телефону;
-
накладати базові фільтри для корекції кольору.
Оскільки Shorts — це новий спосіб перегляду та створення контенту на YouTube, компанія шукає різні способи монетизації коротких відео та винагородження авторів за їхній контент.