Зробити замовлення без черги та спілкування з офіціантом. У "Хлебний" з'явився додаток для замовлень

27.02.2020
7237

Фото: Kyiv Maps

Мережа кафе-пекарень "Хлібний" запустила нову послугу, яка в майбутньому дозволить відвідувачам не стояти в черзі біля стійки замовлень. З цього тижня вона працює в трьох столичних закладах з чотирьох (в список не потрапило кафе в Пасажі). Про це Retailers розповіли в прес-службі мережі.


Як це буде працювати?

Біля вхідних дверей буде розміщений столик з номером замовлення. Взявши такий номерок, клієнт відразу може вибрати столик, через додаток "Хлібного" здійснити замовлення і одразу розплатитися за нього за допомогою банківської карти або Apple Pay. При виборі страви можна вибрати з двох опцій "взяти замовлення з собою" або "отримати в закладі". Через час офіціант винесе замовлення, орієнтуючись на номерок.

Тим, у кого не буде встановлено додаток, доведеться постояти в черзі. Але на стійці замовлень вони отримають номерок з QR-кодом. Якщо раптом такий відвідувач захоче замовити щось ще, він може відсканувати QR-код. У новому вікні на мобільному відкриється меню закладу. Страви можна вибрати з вкладок "Сніданки", "Напої" та "Випічка". Є також вкладки "Популярне" і "Вибране". Такий спосіб замовлення працює зараз в трьох закладах "Хлібний".

 

Якщо страви протягом дня закінчуються, менеджер або касир заносять їх в стоп-лист.

У прес-службі розповіли, що є гості, які під час тестового режиму зробили по 30-40 замовлень. "Іноді ці гості роблять через додаток замовлення, перебуваючи поза закладом" з позначкою, наприклад, "буду о 16:40", чим дивують персонал, у якого  поки немає інструкцій з цього приводу ", — відзначили в "Хлібному ".

У майбутньому в додатку з'явиться функція відкладеного замовлення для подібних сценаріїв, щоб можна було прийти в потрібний час і замовлення вже чекало гостя.

Навіщо це потрібно?

Як повідомили Retailers в прес-службі "Хлібного", ідея запуску додатка належить власнику мережі Дмитру Заходякіну. Робота над додатком почалася в березні минулого року, в ході розробки він змінювавася кілька разів.

 

"Кількість замовлень має природне обмеження у вигляді кількості місць в залі. Ми очікуємо, що додаток зменшить затримки в обслуговуванні гостей: багато позицій меню не вимагають часу на приготування, але, щоб їх отримати в годину пік гостю доводиться вистоювати велику чергу", — говорять в" Хлібному ".

 

Мережа розраховує, що запуск програми теоретично дозволить їй обслуговувати гостей швидше, ніж, наприклад, це роблять в мережах KFC або McDonald's.

 

"Хлібний" - комбінований формат пекарні і кафе. Його відкрили Дмитро Заходякін і Аліна Косичкіна, співвласники ресторану Must. Перший "Хлібний" з'явився у Києві в 2018 році.

 

Автор: Людмила Будіна

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.