Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів та "чистих" маркетплейсів за січень 2022 року

23.02.2022
8447

Фото: Medium

До даного рейтингу входять дошки-оголошень, "чисті" маркетплейси (де всі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори та ін., їх щомісячна відвідуваність має бути щонайменше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку вебсайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії.

Якщо ви власник такого майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua та, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту та його домен.


Відвідуваність (графік 1). Перша п'ятірка у січні нового року: OLX – 48,69 млн відвідувань, Prom – 32,9 млн, Tabletki.ua – 8,7 млн, Hotline – 6,4 млн сеансів, Bigl.ua – 5,8 млн (маркетплейс одягу піднявся з 6-го місця у грудні 2021 року).

Відвідуваність у січні зросла на сайті каталогу промоцій  Skidka — на 37,32%, у купонатора Pokupon — 22,25%, у сервісу пошуку та бронювання ліків — Tabletki.ua — на 11,78%. У січні користувачі рідше відвідували наступні майданчики: маркетплейс крафтових виробів Сrafta.ua (-19,89%), будівельний маркетплейс ibud.ua (-18,15%), та майданчик для продажу одягу Shafa (-17,86%).

Час проведений на сайті (графік 2). Найбільше часу у січні користувачі провели майданчику з продажу одягу Shafa.ua – у середньому 11,15 хв, а найменше – на сайті каталогу промоцій Skidka.ua – 1,34 хв. Варто зазначити, що поріг проведення часу зменшився у порівнянні з груднем. Тоді лідером був OLX (11,52 хв).

Кількість сторінок за відвідування (графік 3). У цьому графіку у січні лідирує OLX з показником 11,66. Замикає рейтинг Skidka.ua — з результатом 1,7 сторінок за сеанс.

Графік 1

Графік 2

Графік 3

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.