Deloitte: тренд новорічного шопінгу у 2021 році — комбінація офлайн та онлайн-продажів

17.12.2021
2502

Поточний “святковий” період у 2021 році здебільшого пройде у тренді омніканальності. Це пов'язано з тим, що українські споживачі звикли до покупок онлайн, а ритейлери пропонують одразу кілька форматів покупок, йдеться у дослідженні Deloitte.


 Компанія виділила також кілька трендів періоду свят наприкінці поточного та початку наступного року:

  • Омніканальність. Декілька каналів здійснення покупки - від традиційних онлайн-покупок до формату Click & collect;
  • Середня тривалість новорічного шопінгу – 6 тижнів поточного року. Насамперед це пов'язано зі стурбованістю споживачів тим, що через дефіцит товарів на складі вони не зможуть отримати своє замовлення вчасно, що мотивує їх починати робити новорічні покупки раніше;
  • Відсутність знижок на гаджети через дефіцит напівпровідників. Нестача деталей для комплектування смартфонів, планшетів та ноутбуків призвела до збою постачання цих товарів і викликала зростання цін на них;
  • Світові бренди одягу за період новорічних свят запропонують знижки до 70%.

У Deloitte зазначають, що тривога щодо пандемії коронавірусу знижується, що стабілізує споживчі настрої, а тенденція до здійснення онлайн-покупок збережеться.

Джерело: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.