Підсумки "Чорної п'ятниці" 2021: продажів менше, але середній чек виріс — дані Hubber

06.12.2021
4836

Фото: Depositphotos

E-commerce-платформа Hubber провела дослідження "Чорної п’ятниці" 2021 року серед українських постачальників товарів та маркетплейсів. Результатами IT-компанія поділилася с Retailers. Під час дослідження було проаналізовано продажі 600+ постачальників та 500+ маркетплейсів, які пройшли через систему Hubber 26 листопада. 


 

За результатами дослідження:

  • 30% постачальників організували знижки від 5 до 10%.
  • Більшість продавців (32,4%) організували знижки від 10 до 20%.

  • Лише 1,3% підприємців організували знижки більше 50%. 

  • Загальний середній чек на мультитоварних маркетплейсах склав 944 грн. У минулому році — 628 грн. 

  • Якщо взяти одну з популярних категорій “Техніка та електроніка”, то середній чек становив 3213 грн. 

  • 26.2% продавців попередньо завищували ціни, щоб потім організувати знижки на "Чорну п’ятницю". 

  • Більшість підприємців (35.9%) залишилися незадоволені тим, як пройшла "Чорна п’ятниця". Продажів очікувалось більше. 

ТОП-5 категорій у "Чорну п’ятницю":

  • Одяг і взуття (абсолютний ТОП, найпопулярніший товар у день розпродажу по всім маркетплейсам — в’язана шапка).

  • Техніка та електроніка.

  • Косметика та парфумерія.

  • Товари для дітей. 

  • Меблі. 

Порівняно зі звичайним тижнем, зростання продажів загалом склало +213% (у минулому році +320%). 

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.