Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Підсумки "Чорної п'ятниці" 2021: продажів менше, але середній чек виріс — дані Hubber
Фото: Depositphotos
E-commerce-платформа Hubber провела дослідження "Чорної п’ятниці" 2021 року серед українських постачальників товарів та маркетплейсів. Результатами IT-компанія поділилася с Retailers. Під час дослідження було проаналізовано продажі 600+ постачальників та 500+ маркетплейсів, які пройшли через систему Hubber 26 листопада.
За результатами дослідження:
- 30% постачальників організували знижки від 5 до 10%.
-
Більшість продавців (32,4%) організували знижки від 10 до 20%.
-
Лише 1,3% підприємців організували знижки більше 50%.
-
Загальний середній чек на мультитоварних маркетплейсах склав 944 грн. У минулому році — 628 грн.
-
Якщо взяти одну з популярних категорій “Техніка та електроніка”, то середній чек становив 3213 грн.
-
26.2% продавців попередньо завищували ціни, щоб потім організувати знижки на "Чорну п’ятницю".
-
Більшість підприємців (35.9%) залишилися незадоволені тим, як пройшла "Чорна п’ятниця". Продажів очікувалось більше.
ТОП-5 категорій у "Чорну п’ятницю":
-
Одяг і взуття (абсолютний ТОП, найпопулярніший товар у день розпродажу по всім маркетплейсам — в’язана шапка).
-
Техніка та електроніка.
-
Косметика та парфумерія.
-
Товари для дітей.
-
Меблі.
Порівняно зі звичайним тижнем, зростання продажів загалом склало +213% (у минулому році +320%).
Фото: Depositphotos