Онлайн-продажі у "Чорну п'ятницю" вперше впали до $8,9 млрд — Adobe Analytics

30.11.2021
1753

У 2021 році онлайн-продажі під час "Чорної п'ятниці" впали до $8,9 млрд порівняно з $9 млрд у 2020 році, про це йдеться у дослідженні Adobe Analytics.


 

Тенденція до зниження могла бути викликана зростанням початкових витрат через те, що деякі магазини почали розпродажі та акції ще у жовтні — 44,4% з цих покупок було здійснено зі смартфонів, що на 10,6% більше, ніж у 2020 році.

Ще одним чинником падіння продажів у “Чорну п'ятницю” могли стати проблеми із глобальним ланцюжком постачання. Так, з січня 2020 року кількість повідомлень компаніям про те, що товарів немає, збільшилась на 124%.

Серед найпопулярніших технічних продуктів у “Чорну п'ятницю” були ігрові консолі Nintendo Switch та Meta (раніше Oculus) Quest 2, тоді як ігри Just Dance 2022, Spider-Man: Miles Morales, AirPods, 10,2-дюймовий iPad були популярними у суботу.

Джерело: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.