Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
В Україні запустився грузинський fashion-маркетплейс Phubber. Він працює як соцмережа
Фото: dev.ua
В Україні запустився маркетплейс Phubber. Його називають конкурентом Kasta, Le Boutique та Shafa.ua. Про це повідомляє dev.ua
«Українська версія Phubber App вже офіційно на Apple і Android. Пару місяців, і марафон закінчений», — написав на своїй сторінці у Facebook один із засновників проєкту Леван Джабуа.
У червні засновники розповідали, що у 2021 році компанія має намір інвестувати в український сервіс близько $300 00 і набрати 120 000 користувачів.
Як працює Phubber?
Phubber — це fashion-маркетплейс. На ньому дизайнери, локальні бренди і звичайні користувачі можуть продавати одяг — новий і такий, що був у використанні.
У Phubber досить висока сервісна комісія. Дохід від продажу розділяється у пропорції 80 на 20. Перше — продавцю, друге — майданчику. За будь-яку річ можна торгуватися.
У продаж падають тільки більш-менш дорогі речі. Середня ціна продажу на платформі — $43. Для особливо дорогих речей є послуга шоурума.