Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів та "чистих" маркетплейсів за вересень 2021 року

28.10.2021
4397

Фото: Medium

У даний рейтинг входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де всі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів та послуг, купонатори та ін. , їх щомісячна відвідуваність щонайменше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії.

Якщо ви є власником такого майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту та його домен.


Відвідуваність (графік 1). Перша п'ятірка у вересні залишилася незмінною після серпня. На першому місці - "дошка оголошень" olx.ua - у неї 48,59 млн відвідувань. На другому місці маркетплейс prom.ua - 33,91 млн. На третьому - прайсагрегатор медикаментів tabletki.ua з результатом 7,48 млн. Далі слідує інтернет-сервіс для порівняння цін hotline.ua - має 6,63 млн сеансів, на п'ятому місці — платформа інтернет-аукціонів bigl.ua — 6,29 млн.

Відвідуваність у вересні зросла у сервісу замовлення та доставки ліків Liki24 – на 22,29%, а також у просторі оголошень IZI сервісу з пошуку та доставки ліків Liki24 – на 15,35%. У вересні відвідуваність сильно впала у купонатора Pokupon – на 21,22% та у каталогу товарів та послуг Zakúpka – на 12,42%.

Час перегляду (графік 2).Найбільше часу у вересні користувачі провели на майданчику з продажу одягу shafa.ua - в середньому 12,06 хв, а найменше - на сайті будівельного маркетплейса ibud.ua - 1,11 хв. 

Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіку у вересні лідирує shafa.ua з показником 11,88, а замикає рейтинг ibud.ua - 1,72.

Графік 1

 

Графік 2 

 

 

Графік 3

Авторка: Людмила Будіна 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.