Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Найвідвідуваніші інтернет-магазини вересня 2021 року
У цей рейтинг магазинів потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, з щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. За словами учасників ринку, дані веб-сайту відображають загальну динаміку ринку.
Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції: info@retailers.ua.
Відвідуваність (див. графік 1). Перше місце у вересневому рейтингу посів маркетплейс Rozetka - rozetka.com.ua (39,36 млн сеансів). На другому місці кілька місяців поспіль знаходиться epicentrk.ua (9,61 млн. сеансів). На третьому місці "Аптека911" (6,29 млн сеансів). Далі слідує allo.ua (5,57 млн сеансів). П'ятірку замикає makeup.com.ua (5,11 млн. відвідувань) — інтернет-магазин знаходився на четвертому місці у серпні.
Найбільше зростання показника відвідуваності у вересні в: онлайн-аптеки "Аптека911" — 38,78%, онлайн-магазина ilounge.ua (магазин техніки Apple — ред.) — на 33,32%, онлайн-магазина будівельних матеріалів leroymerlin. ua - на 16,44%.
Найбільше падіння трафіку у вересні у: "Будинка іграшок" - на 29,59%, "Антошка" - 20,25%, Bodo - на 19,76% і у Puma - на 17,6%.
Час (див. графік 2). Найбільше часу інтернет-користувачі у вересні провели на сайті Leroy Merlin – 13,33 хвилини. На другому місці Bonprix (опустився з 1-го місця у серпні) - 9,23 хвилини, на третьому - інтернет-магазин "Сільпо" - 8,04 хвилини (піднявся з 4-го місця у серпні). На четвертому місці знаходиться LC Waikiki - у середньому 7,47 хвилини, на п'ятому - "Спортмастер" - 7,42 хвилини.
Кількість сторінок (див. графік 3). На першому місці за кількістю сторінок у вересні онлайн-магазин "Сільпо" з результатом 13,74, на другому місці - LC Waikiki (12,57). На третьому – Bonprix (10,43), на четвертому – Answear (9,5). Замикає п'ятірку – Bodo (9,29).
Графік 1
Графік 2
Графік 3
Автор: Людмила Будіна