Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі білих сліпонів Vans зросли на 7800% через серіал на Netflix
Фото: Variety
Після виходу корейського серіалу "Гра в кальмара" на стрімінговій платформі Netflix, продаж білих Сліпони Vans збільшилися на 7800% з початку трансляції 17 вересня. Про це повідомляє Variety.
Ціна за пару білих сліпонів Vans становить від $30 до $60. Сліпони - це легке взуття без шнурування, яке часто купують під спортивні костюми або для створення повсякденного вуличного образу. Однак "Гра в кальмара" зробила звичайне на вигляд взуття хітом продажів.
Окрім взуття, збільшився попит і на спортивні костюми, в яких також ходили герої у серіалі. За даними Lyst, пошукові запити на них виросли на 97%, а на білі сліпони - на 145%.
Популярністю також користуються і червоні костюми ще одних персонажів серіалу - наглядачів. Пошукові запити на них підскочили на 62% за останні кілька тижнів. Видання припускає, що такий попит пов'язаний з наближенням Хелловіну, під час якого багато одягнуться у персонажів з "Ігри в кальмара". Одяг вже з'явилася на таких сайтах як Amazon.
У свою чергу, Netflix випустили тематичний мерч "Ігри в кальмара": чорні та білі футболки, худі з кадрами і символами серіалу - трикутником, колом і квадратом - тепер продаються в онлайн-магазині платформи.
Крім того, костюми героїв користуються великою популярністю у соцмережах. Наприклад, у TikTok багато знімають у них тематичні відео за серіалом.