Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Мережа Prostor почала розвивати власні магазини непродовольчих товарів ”Ізі”
Дрогері-мережа Prostor почала розвивати власну мережу непродовольчих товарів ”Iзі”, магазини якої вже з’явилися у Дніпрі та Києві. Проте у компанії коментувати це відмовилися.
Першим про відкриття магазину “Ізі” у Дніпрі та про його схожість з Prostor написав на своїй сторінці Facebook керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Рєтін. Згідно з дописом, “спорідненість” Prostor і нового рітейлера “Iзі” він зауважив по продукції private label даної торгової мережі у різних категоріях.
Фото: Facebook Артем Рєтін, магазин "Ізі" у Дніпрі
Prostor почав розвивати власні торгові марки з 2010 року, наразі портфель представлений 21 ТМ, у тому числі Bona, NEO и Violetta. У коментарі для Retailers щодо поширення private label в іншу мережу Артем Рєтін зазначив: «Основні вигоди — це розширення збуту для дистрибуції, а також впізнаваність торгових марок».
Retailers звернувся до компанії Prostor, і ось що вони відповіли: «Ми не даємо коментарів з даного проекту. Компанія Prostor в обмеженому режимі комунікує із засобами масової інформації».
Журналістка Retailers відвідала магазин “Ізі” у Києві, за адресою: вул. Тимошенка, 14А. Згідно з чеком, він належить ТОВ “Стиль Д” та продає товари власної торгової марки Prostor, серед яких “Bona” та “Секрети господині”. Відповідно, цей магазин — проєкт Prostor, який теж є власністю ТОВ “Стиль Д”.
Фото: магазин "ІЗІ" у Києві
Відкриття магазину “Ізі” Артем Рєтін аргументує тим, що рітейлеру вигідний запуск нового формату, адже компанія може не тільки увійти у нову для себе нішу і збільшити базу клієнтів, але й частково закрити питання з конкурентами у локаціях, де формат обʼєктів площею 150-200 кв.м обмежений.
«У більшості випадків, власники невеликих торгових об'єктів не готові здавати приміщення прямим конкурентам, але із задоволенням поставлять поруч з drogerie магазини формату «dollar store» і для Prostor буде набагато приємніше мати «лояльного сусіда», ніж наприклад “Аврора”, “Червоний маркет”, “OnePrice” або “Копійочка”», — зазначає Рєтін.
Так, зараз, згідно з даними провайдера маркетингових досліджень Euromonitor, основними гравцями категорії Variety Stores (магазини фіксованих цін — ред.) є такі мережі як: “Червоний маркет” —100 магазинів, “Аврора” — 50 (за різними даними, у них більше 650 торгових точок), OnePriсe — 44, Usupso Україна —27, Miniso Україна — 17, та ін.
Авторка: Вікторія Лаврентій