Prostor продовжує розвивати нові магазини формату “one dollar price”

14.01.2022
8005

Фото: Facebook Артем Ретин

Компанія “Стиль Д”, яка розвиває мережу Prostor, продовжує експериментувати з форматами “one dollar price”. Окрім відкриття магазинів “Ізі” з’явилися нові — під назвою “Супрайс”. Про це стало відомо з допису співзасновника компанії з управління комерційною нерухомістю Retail.Pro Артема Ретіна. В свою чергу, у компанії відмовилися від подальших коментарів.


Нещодавно Артем Ретін, поділився роздумами щодо нового магазину “Супрайс”, який відкрився Дніпрі за адресою: вул. Янтарна, 88-А. All Retail повідомляє, що судячи з інформації на фіскальному чеку, розвитком цього концепту займається ТОВ "Стиль Д”. 

Також за інформацією видання, на онлайн-сервісі пошуку інформації щодо об’єктів інтелектуальної власності iprop-ua.com містяться підтверджуючі дані про те, що заявку на реєстрацію ТМ “Супрайс” подало саме ТОВ “Стиль Д”.

Артем Ретін зазначив, що при цьому внутрішнє наповнення нагадує магазини "Iзі", тільки з розходженням у навігації. На його думку сама задумка, з посиланням на назви товарів на популярних китайських торгових інтернет майданчиках, досить цікава, але такий елемент брендбуку може здатись і незрозумілим для пересічного покупця.

Фото: Facebook Артем Ретін

Retailers надіслав запит Prostor і отримав відповідь: «Компанія Prostor не готова у публічній площині озвучувати свої бізнес-плани».

Нагадаємо, у жовтні стало відомо, що дрогері-мережа Prostor почала розвивати власну мережу непродовольчих товарів ”Iзі”. Зокрема у нових магазинах у Дніпрі та Києві була доступна продукція private label торгової мережі  Prostor у різних категоріях.  

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.